Vaken

Hum hum... Molly sover inte bra inatt, vakna vid 23, den vid 00, och nu vid 03 då tog vi in henne till oss och älskade hjärtat så himlans söt, ligger hon på min arm håller handen på min kind så ser jag trots mörkret att hon kollar på mig :)Men sen reser hon sig upp så hon sitter på knä, lägger sig ner på min mage, reser sig lägger sig på mina bröst och fortsätter. Nästan så de verkar som hon.försöker hitta en bra so stöllning. La precis henne i sin egen säng och nu är det tyst. Bättre hon sover där ett par timmar och vaknar och somnar om efter ett tag än att hon inte sover alls här.Daniel tror det är tänder på G men jag vet inte alls. Hoppas det bara inte är förkyldning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0