Utrensning

 
Denna morgon har jag rensat i Mollys garderob. Sommarkläder upp på vinden och allt smått upp på vinden. Dock har jag inte hunnit gått upp på vinden än men får ta det sen när Daniel är hemma.
 
Tänkte lägga i åkpåsen med men jag fattar inte hur man gör. Blev så förbannad när det inte funderade! Får nog sätta mig ner i lugn och ro sen i kväll när Molly sover så jag får gjort det ordentligt utan att hon ska vara där och pilla på det :)
 
Usch denna månad kommer nog bli tuff, jag får 4000 mindre i föräldrarpenning än vad jag brukar ha, sen får jag inte lön förens nästa månad. Jag har gjort en litet miss där och räknat fel på dagarna plus att vårt stora lån kommer att dras denna månad. Jaja, bara att bita ihop i det sura äpplet och se fram emot nästa månad då det är som vanligt igen!
 
Föresten... När börjar dom sälja julmust? Blev enormt sugen på det!

Kommentarer
Postat av: Lena

söt mössa på söt tjej :-)

2012-09-24 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0