Till Molly + söndag

I lördags när jag slutade jobbet så var Daniels föräldrar och mormor här. Molly fick lite leksaker samt denna tröja. Mjuk som bara den och är perfekt nu när det börjar bli kyligt ute, mörka fina höstfärger har den också!
 
Vi satt och pratade, beställde även Thaimat, sushi för mig och svärmor. Sedan vid halv nio begav dom sig hem till Göteborg igen och Daniel nattade Molly och jag gick och la mig och somna som en stock!
 
Igår fick jag och Daniel något ryck. Vi möblerade om i skåpen i köket. Vi tycker micron är så ivägen så den flyttade upp ovanför kylen sen blev det ommöblering. Kanske visar bilder sen.Men bra med plats blev det till slut. Vad var vi var ute efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0