Städmani?

Lillan har fått ett blåmärke på kinden :(
 
Städade förut på morgonen. Tror jag fårr något slag av städmani nu på sistone? Kanske är något tillfälle, men hoppas det håller i sig för såhär rent brukar det aldrig vara annars haha. Damma och damsuga, Molly satt i sin matstol medan jag damsög så det inte blev ett väldans liv, (gråt) och det gick fin-fint! Protesterade mest med NENENENE!
 
Jag skall strax göra mig i ordning inför jobb. Ta fram kläder sätta på lite smink. Skall bli kul att jobba en sväng idag! Får även inte glömma att ringa till Försäkringskassan ikväll eller i morgon då jag jobbat.
 
Men nu tänkte jag att jag skall göra mig en kopp thé. Väntar även spänt på att Herr brevbärare skall komma! Nåde han om han inte har en avi med sig ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men hjärtat då :-(

2012-09-12 @ 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0