Söndag

 
 
"Stanna där inne, lek med leksakerna. Molly! Kan du vara snäll och stanna här?" Jädra svansunge jag har här hemma då :P Kunde vart lite lättare för mig om hon var ,er självständig och satt och lekte med sina leksaker i hennes rum men neeeeej! Så fort jag lämnar rummet travar hon efter.
 
Har vart en slappedag här hemma. Skall bada Molly nu och natta henne för idag sen kanske en sväng ut på spåret, jag SKA klara hela 1an igen, jag SKA! För mig är det tufft som attans! Men jag ska.
 
Har knappt visat mig utomhus idag. Fan va depp och hängig man blir då. Känner att jag inte har någon blogg lust för fem öre. Så jag avslutar här. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0