Slänga skiten?

När jag kom hem från en mini-mini löptur igår kväll så hade Daniel tagit ner lite mer mjukdjur till Molly. Hon har ju så lite ;) Det var mer smått som vi hade uppe på vinden som vi sparat under några år.
 
Sen hade han även tagit av djuren på babygymet och snurrat runt spälorna på spjällsängen, så hon han peta på när hon ligger i sängen. Smaaart säger jag då! Babygymmet åker upp på vinden nästa gång vi går upp dit, likaså babysittern. Är helt onödigt att dom finns här nere när dom inte används tycker jag då.
 
Åh, när vi var hos svärfar och svärmor så var Daniel uppe på deras vind och kollade igenom hans gamla saker ifall han skulle ta med sig något hem. En stor hel låda hade han med sig hem! Jag då som tycker att man kan slänga allt gammal ingen idé att ha ändrade mig fort när jag fick se att det var sådana bäcker även jag hade när jag var lite! Jag brås här då en hel del på min pappa som slänger allt. Medan Daniel vill spara på en hel del, 'är kul att ha' Men sådana här saker ändra jag mig nu fort! Gud va kul! Han hade massa böcker också! Blir nog att JAG kommer läsa dom haha!
 
Hade ni också sådana böcker när ni var små med? :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Puh och hans vänner är ingen skit !! ;-)
Dom spar man

2012-09-05 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0