Sjuk älskling

Är värre idag med Molly. Hostar och hade även feber igår 38.8, men hon känns inte så varm idag så. Men natten har varit orolig, vaknat flera gånger och Daniel som vanligt har inte vaknat alla gånger eller så strunta han i det så jag har fått gått upp med Molly varje timma från klockan två och nu fick jag nog och gick upp trots jag ska ha fått sova men gick upp med Molly klockan sju som är så trött men inte kan sova. Börjar 11 idag till halv 8 och då ska jag faktiskt ta mig en runda på spåret ikväll, vi lyxade till det igår med en pizza och chips och godis. Åt visserligen inte snacksen. Nu vid sju så är det 0 grader ute och 16grader här inne :p Nej skall återgå till mitt the och Vakna med the voice!

Kommentarer
Postat av: Zara

Nemen lilla stumpan.

Va sjuk och trött man kan se ut:(

2012-09-21 @ 13:21:20
Postat av: Lena

Men lilla älsklingen då . . .
Krya på dig

2012-09-21 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0