Sju sorters kakor?

När jag vaknade upp i morse så fick jag sånt sug att 'Åh, jag vill baka kakor idag' finns inget bättre när man har som vi, så ofta besök, att bjuda på kaffe/thé och egen-gjorda kakor.
 
Självklart är det strålande sol ute så man ska få lite dåligt samvete om man är inomhus idag, men jag skall iallafall gå till affären och köpa ingredienser och dagens middag, min specialare; lax i ugn. Godadst ever och så lätt.
 
Men tillbaka till kakorna, jag skall nog baka drömmar, svärmorskakor, hallogrottor, chokladrutor sen vet jag inte några mer som är hyfsat lätta att göra. Nej nu går vi till affären.
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Mums för hallongrottor
Vi kommer gärna upp på fika :-)

Svar: Det får ni gärna göra!
Josefine Eriksen

2012-09-05 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0