Rädd för dammsugaren?

Middag med lax blev som vanligt hur god som helst. Vet inte om jag vågar tro att Molly också gilla den?! Hon hann äta en halv portion sen smeta hon maten över hela ansiktet och blev ledsen för de och började gråta för hon var så trött så fick lägga henne i vagnen ute på balkongen.

Under tiden hon sov så ägnade jag mig åt att baka chokladrutor. Goda blev domen lite för hårda kan jag tycka men. Sen vaknade Molly utav att grannen klippte gräset vilket dom gör varannan dag. Klagar dom fler gånger på oss ska jag säga att dom väcker Molly när dom klipper det jävla gräset!

Tillslut somnade hon om i vagnen inomhus och jag satte mig vid tvn och slappade lite. Sen när lillan vakna så fick jag ryck och storstädade. Damma, dammsuga, tvätta golv, upp med skit på vinden med mera.
Verkar som om Molly är rädd för dammsugaren. Men hon är så gullig! Så fort jag sätter på den så börjar hon gråta, men hon går inte ifrån den utan kryper närmare medans hon störtgråter precis som om hon säger 'dumma dammsugare! Låt bli min mamma! Mamma!!!' så räcker hon upp armarna mot mig så snyftar hon när hon är i famnen. Sötnöt där!

Nej nu får det bli natten för mig. Sov gott allihopa! Det tänker iallafall jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0