Ny BH

 
Älskade lilla hjärtat vaknade upp i morse och var jättesnorit. Näsan rinner konstant ♥
Men hon är lika glad för de, klättrar på allt som vanligt, dock sover hon mer, märker jag nu, hon har sovit två gånger redan och klockan är bara halv två. Molly dunsade i väggen hemma hos mor & far när vi var där förut. Måste få tummen ur och köpa halksockar! Jag var ju där både idag och igår, men glömde totalt bort det!
 
Jag köpte mig faktiskt en BH på Lindex när vi var där idag. Var banne mig på tiden säg. Köpte faktiskt en Bombshell, känner att boobisarna inte längre är ett par boobisar utan ett par tomma påsar :P Och ändå har jag inte ammat någonting alls? Skum, jo.
 
Sitter här med en kopp thé och måste säga, thé med honung kan göra underverk, har inte så ont i halsen längre men täppt i näsan är jag istället :P Vet inte vilket som är värst men.
 
Ringde även Strömstads kommun idag angående dagisplats (eller förskola om man nu ska vara petig, men jag säger dagis) och vi kommer inte få reda på om vi fått någon plats förens en månad innan. Skulle ringa i slutet av november iallafall om jag inte hört något. Hoppas vi får en plats nu i januari. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man får inte "hängtuttar" av amning, utan av graviditeten, så där har du svaret ;) hihi

2012-09-20 @ 15:30:13
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0