Några timmar i skogen

Idag vart min lilla familj i skogen några timmar. Vi tänkte se ifall vi hittat några svampar med det blev några, några få som fick komma hem till oss. Molly ville INTE sova i börjar när vi gick i skogen. Så vi fick vända henne så hon kollade framåt och då blev hon genast gladare och kollade sig omkring.
 
Vilka stigar vi gick på! Var helt slut sen när vi kom hem. Vi gick för bi ett görstort berg där det var en grotta inuti. Skitfräckt! Även fast jag var lite rädd för att gå under berget ;)
När vi nästan var vi bilen så somnade Molly hängandes på Daniel :)
 
Vi kom hem, Molly la vi i vagnen så sov hon någon timma. Likaså jag, sen ringde mamma och frågade ifall jag ville följa med och plocka svamp. Självklart! Så vi var bort i kanske 45min och fick detta :)
 
Har stått och rensat skiten i en evighet känns det som! Det tråkigaste kommer sist. Men nu är det klart och nu fixar jag mat till mig och Daniel sen dyker jag ner i soffan nu ikväll. Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0