Mysbelysning

Igår tog jag fram dessa lampor som stod oanvända, en brevid min dator och en i sovrummet så nu har vi dessa två i köksfönstrerna. Dom står tända på nu när det är grått och mörkt ute. Tog även fram ett bar bruna krukor som dessa hjärta på tråd får stå i. Förlåt mig svärmor men jag tog även fram detta lyktor. Tror det är egentigen jullyktor, vi har dom till det men dom fick faktiskt komma ner nu så vi kan tända lite ljus.
 
Har även fått en svans! En Molly-svans, hon kryper i en väldans fart efter mig vart jag än går. Går jag till hennes rum kryper hon efter. toan - hon kommer efter, köket - hon kommer efter haha :)
 
När Molly ska sova sen så tänkte jag gå upp på vinden och leta fram en tom låda att lägga all porslin som skall dit upp som vi haft här nere som bara tar onödigt med plats. Tycker jag lyckats få det väldigt snyggt här hemma. Köket fattas bara kakeldekor samt en ny passande vaxduk så är köket klart!

Kommentarer
Postat av: Lena

Lyktorna är helt ok och fina :-)
Mysigt !!

2012-09-11 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0