Knäckt!

Tappade min mobiltelefon på lekplatsen förut, trodde den klarade sig som den alltid annars gör men denna gång tog den fallet. En repa över hela telefonen. Men skall inte klaga! Den har vart otroligt tålig i dessa snart 2år som jag haft den, har tappat den i stengolv m.m
 
Dock är den inte som min förra telefon Samsung Touch, några repor fick den men det vart helt annars som vanlig, vi kasta den i marken hoppade på den, tillslut så körde vi över den med vår f.d Kia en SUVbil. Men den klarade då det. Haha där snackar vi mobiltelefon ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Tappade!??
:-)

Svar: ja, skulle lyfta upp Molly så föll den ur fickan :(
Josefine Eriksen

2012-09-06 @ 16:38:18
Postat av: joanna-livet med asperger

Hej! nu är hösten här och vad passar då inte bättre än ett par iphonevantar (passar även till andorid)så du kan knappa på din mobil utan att behöva ta av dig vantarna och frysa om fingarna?
Så passa på att gå in och anmäl dig till min tävling och ha chansen att vinna ett par:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/08/tavling-iphonevantar_31.html
När du ändå är inne så passa på att anmäl dig till veckans blogg med:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/09/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra vecka:)
kram

2012-09-06 @ 21:30:00
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0