Hoppsan!

Haha jag bara älskar dessa bilder Daniel tog på Molly under dagen idag. Får hela korgen över sig ♥
 
Daniel är ju hemma med Molly varje fredag och varannan lördag nu för tiden. Tror det går bra faktiskt, Molly lever ju än då ;) Nej men det går finemang! Dom är ute på promenad och leker här hemma, samt Daniel fixar lite här hemma sånt som jag inte gör. Det ända som är som jag tycker är lite sisådär är att hon tydligen inte äter mat när Daniel matar henne, så hon får gröt. Men hon får mat iallafall och hon är nöjd med det!
Jag har plockat ett gäng plommon ifrån mor & fars plommonträd, dom har maaaassvis och Molly älskar plommon! Skall hem i morgon och plocka ett gäng till! Är ju jättebra att hon gillar dom, även jag gillar plommon.
 
Men tillbaka till dagarna här hemma. Dom har det bra, hur har jag det då? JAG ÄLSKART! Missförstå mig inte nu, jag älskar att vara hemma med flickan lilla ingen dag är densamma, alltid massa bus och mys, men att gå till jobbet gillar jag. Det blir min 'egen-tid' nästan. Jag träffar annat folk, slipper tänka på Molly vad hon gör och inte gör. Riktigt skönt. Sen är det så kul att komma hem till Molly precis innan hon ska lägga sig då man ropar på henne så kommer hon krypandes i all världens fart mot en ♥
 
Idag vart det ett grymt pass på jobbet 8-19,30. Skulle egentligen jobbat 8-17 men jag erbjöd mig att jobba längre så jag bytte med en kollega som fick gå hem tidigare. Jag älskar sånna långa dagar verkligen, speciellt då det är mycket att göra. Allt blir craaazy, man blir snurrig, går in i varandra, säger fel, skrattar åt allt å alla! Haft en bra dag idag med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0