Heldress

 
Molly fick två 'one piece' av min arbetskollega igår när jag var hemma hos dom. Hon har en dotter som är nästan ett år äldre än Molly men dom är nästan lika stora :)
 
Förresten jag skrev väl aldrig va andledningen var för att Molly var förkyld och allt de? Två tänder. Japp, Danne hade rätt, dom två framtänderna tittar fram nu. Alltså tand 6 och 7 är på G.
 
Snart har jag tänk åka hem till mor & far då dom inte träffat Molly på över två veckor tror jag så blir en sväng dit som sagt. Sen har jag för mig att det är någonting som jag skall göra senare... Känns som det men kommer inte ihåg. Hatar att känna så!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh så fin :-)

2012-09-26 @ 17:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0