Förbereder inför jobb!

I morgon börjar jag jobba för första gången på 10månader. Skall bli spännande! Har börjat leta fram kläder. Men jag hittade bara en tröja? Byxor tar jag mina egna, mörkblåa chinos som jag knappt aldrig använder. Sen har jag ju fått skor som jag hade innan jag sluta. Men sen min tjocktröja fattas. Har för mig att jag låna ut den till någon på jobbet, men vem det är frågan... Aja, får fraga om någon vet vem som har den annars får jag kanske flörta lite med cheferna om man kan få en ny. Känner mig naken utan tjocktröja även om jag har tröjor under :P
 
Jag börjar inte förens klockan 11 i morgon och slutar halv åtta. Så Daniel skall vara hemma med Molly hela dagen. Får se om han överlever. Bra att han får en inblick i om hur det egentligen är att vara hemma med henne. Tror att han kommer tycka det är enkelt. Men jag skall skriva en lista av vad han ska och inte göra. T.ex låta henne vara i pyjamas hela dagen som han räknar med.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi ja jag tycker oxå det ska bli spännande när min man ska vara hemma med vår dotter, jag ska va ledig 4 mån till sen är han hemma med henne i 3 mån. Ska bli spännande men samtidigt nyttigt för dom att se hur mkt jobb de faktiskt är!

Svar: Visst ska de! Bra för dom att då får känna hur det är att vara hemma. Är inte en dans på rosor alltid ;)
Josefine Eriksen

2012-09-06 @ 23:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0