Fina kläder

 
Fröken Mus fick lite nya kläder av min vän Maria. Superfina! Kommer ifrån Lindex. Tack, tack, tac så hemskt mycket! Dom var här på ett litet besök. Vi satt mest och snackade allmänt och skratta åt Molly :)

Jag gick sen till min kära mor & far. Molly låg helt tyst i vagnen på vägen dit så jag lät henne ligga kvar i vagnen ett tag men sen var det inte kul längre. Hon grät för allt verkligen :( Kliar i tandköttet gör det för henne, sen har hon haft feber till och från idag (pga tänderna) förklarar varför hon vaknade flera gånger under nattens gång.
Hoppas dock att Herr Daniel går upp i natt och tar henne då han är ledig i morgon och jag skall arbeta.
 
Anyway. Mamma tyckte Molly hade blivit mer lik mig nu :D Speciellet vid ögonen. Får se vad svärföräldrarna säger om dom kanske tycker likadant. Själv vet jag inte vet jag tycker om är lik. Är en blandning mellan svärfar och svärmor tror jag. INTE något från min sida iallafall, ibland kan jag dock se min lillasyster och min systerdotter Minea i Molly vid munnen och hakan men inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0