En tur till Nordby

Idag på förmiddagen så åkte jag och Molly och tankade bilen först sen åka vi till mormor och morfar. Vi gick promenad tillsammans ner till stan. Lungt och skönt vart det. Härligt, alla semesterfirande är borta.
Sen åkte vi och hämtade min kompis Lisen så åkte vi till Nordby. Var gaaanska mycket folk där. Blir lika förbannad varje gång. Stannar mitt i vägen, inte flyttar på sig, ja allt! Molly sov större delen när vi var där.
 
Molly fick en jättefin väst och ett par 'uggs' av Lisen, sååå sött! Love it ♥ Påvägen hem så tog vi bakvägen i stället för motorvägen och tur var väl de för att det var tyvärr en krock där så det var ambulans och brandbil där och massa kö.
 
Är nu hemma och väntar på att Mollan ska bli lite trötter så hon kan sova middag och jag sätta mig i lugn och ro framför TV och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0