Denna morgon

 
Har jag hunnit med massvis! Börjar med att Daniel kommer in med Molly vid halv sju (!!!) Daniel gick upp och hämtade in henne, vad händer liksom? ;) Men när klockan var sju så gick jag och M upp och satte oss framför TVn och kollade på Vakna med the voice. När klockan slog åtta så började jag städa! Damma rent överallt, tvätta av kyl och frys, ta bort allt som satt på dessa, tog bort allt från golv, la undan M´s 'leksaker' (slevar, böcker m.m) damsög. Allt detta i en ONEPIECE. Jag svättades som en gris! Inte det bästa att städa i men rent blev det iallafall. Blev precis klar nu.
 
Det tar mycket längre tid än va det brukar göra då Molly kräver myyyycket uppmärksamhet nu. Så fort man vänder ryggen mot henne så skriker hon. Så jag fick springa imellan städ och Molly ofta.
 
Daniel jobbar 12-21 idag så vet inte om jag får med mig någon att gå ut till spåret ikväll. Ska ta tag i träningen nu ju. Semestern slut, det är måndag LET'S GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0