Dags för en lära-gå-vagn

 
Nu tror jag att det är närmare bestämt att skaffa en lära-gå-vagn till Mollan. Idag så hade vi hennes kusiner på besök. Även mina syskonbarn Minea och Melvin. Melvin satt i lära-gå-stolen medan Molly stod bredvid och när stolen var tom tog hon ett par steg lutande mor stolen! Hon fick ju en vagn i doppresent av Daniels vänner men om man lutar mot den så välter den så ingen bra idé att träna gång där inte.
 
Var jä'ttemysigt med besök av min syster. Melvin är två veckor yngre än Molly . Är skoj att se när 'pratar' eller 'skriker' med varandra. Alla tre kommer ha världigt skoj tillsammans när dom kan leka mer tillsammans.
Hoppas också att Molly får någon kusin på Daniels sida snart med... ;)
 
Denna är jag sugen på att köpa till Molly, helst dock en med olika färger :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den lära-gå-vagnen är jätte snygg i svart! :-)

Svar: Nja, jag är ju lite så, helst vill jag ha den klassiska med olika färger i men hittade inte den. Men svart tycker jag är så mörkt och tråkigt, men det är ju va jag tycker :P
Josefine Eriksen

2012-09-18 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0