Come to mama!

Jag vill ha mina nya mobil NUUUUU! Jag vänta på brevbäraren idag men ingen avi till mig inte :( Men inte så konstigt då jag beställde den i söndags :P Men jag kan nog ha en chans till att få den i morgon! Vilken passar mig bra. jag hinner få avin innan jag sticker till jobbet, dom behövde min hjälp mellan 16-18:30 så hämtar jag ut det efter jobbet. Hade varit awesome! Hoppas min kära vän Alex jobbar samtidigt som mig så vi kan tjöta lite. Gör du det Alex? ♥
 
Håller nu förövrigt på att flytta över alla mina bilder från iPhonen till datorn. Telefonen skall vara tom när jag får min nya. Dett kommer dock ta ett tag med alla mina 2,300 bilder :)
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Lugn o fin Josse ;-)

2012-09-11 @ 20:08:36
Postat av: Gudmor Alex

Nää jag konmer inte jobba imorgon :( Magen har ballat ur totalt och jag har legat på soffan HELA min lediga dag idag :(

2012-09-11 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0