Brum bruuuum!

Vi har svärfar, svärmor och min svägerska på besök här idag denna lördag. :)
 
När klockan vart tio så tog jag den vita pärlan och hämtade upp min vän Lisen så styrde vi ratten mot Nordby. Det spöregnade så det var en del folk på Nordby men det hade vi räknat med.
Lisen fick köpt sig en hel del kläder jag skippade den delen, köpte några spännen till Molly som hon kan ha sen när hon har fått längre hår. Hello Kitty spännen :)
 
Sen runt halv två så kom gänget. Dom hade med sig kladdkaka och grädde som vi åt till 'lunch' sen fick Molly en lära-gå-bil, Nalle Puh style, vad annars liksom? :) Molly gillar den väldigt! Jag är själv helt fascinerat av vad dom kan hitta på. En rund plastboll som snurrar med massa ljus i, en nyckel som låter som man startar en bil en en 'gaspedal' som låter som om man gasar.
 
Sen gjorde jag så klart väääärldens godaste pizzapaj (recept av Daniels farmor) Lööööööve it verkligen! Alla gjorde det också. Medan vi åt så sov Molly så man fick äta i lugn och ro.

Nu busar Molly med Faster och Farmor och jag passar på att skriva ett litet blogginlägg. Känner att jag inte riktigt har något kul att skriva om :( Vet att jag har väldigt, väldigt få läsare med men om ni kära som läser har något önskemål om vad jag skall skriva så skriv vettja :D

Kommentarer
Postat av: Lena

Trevligt som alltid :-)
Oj vad fort det går, hon växer och lär sig nya saker hela tiden, alltid nåt nytt då vi ses.
Hon har väldigt mycket kul miner just nu med mun och ögon :-)

2012-10-01 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0