Blivande förkyld mama

Citronthé med honung är min bästa vän just nu. Vaknade upp inatt och hade ännu mer ont i halsen. Känner att jag börjar bli tät i näsan också. Hoppas, hoppas bara inte Molly blir sjuk med. Men det är väl klart att hon blir det.
 
Tog en svängom med Herr damsugare förut och plockade undan samt damma så nu är det rent och snyggt. Spöregnar ute idag, är mörk och grått, mysigt. Blir kanske en tur till stan sen i regnklader för att handla lite bröd och middag till idag, känner att soppa hade varit gott, eller någon fisk. Nåja det återstår att se.
 
Tack vare Bella som drog ut mig igår till att springa har jag fått en kick så nu ska här börjas träna! Skall även investera i ett Hoppis & Skuttis (Friskis & Svettis) kort med när vi har pengar. Tror denna månad är det en hel del utgifter som kommer till, men vi får se! Hade vart roligt iallafall. Hade då tänkt träna såhär;
 
Måndag - Springa
Tisdag - Hoppis & Skuttis x2
Onsdag - Springa
Torsdag - Hoppis & Skuttis
Fredag - Springa
 
Sen om jag gör något utöver det är ju bara +, som när jag är ute och går eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Lena

Inte springa med halsont !!!
Köp hem zyx från apoteket, grymt bra :-)

2012-09-18 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0