Arbetet

 
Åh va härligt det var att va tillbaka på arbetsplatsen. När jag klev in så fylldes jag med fjärillar i magen. Jag blev omkramad av mina arbetskamrater.
Jag var lite rädd kvällen innan då jag inte kom ihåg hur man räknade. Jag är så dålig på matte som man kan bli. Helt seriöst, Är sjukt pinsamt men jag är bra på annat så det kan la få vägas upp. Men iallafall att för istället använda miniräknare så fick jag lärt mig ett sätt som är så lätt! För någon sekund glömde jag bort det.
Men så fort jag hjälpte första kunden så vart det som jag aldrig vart borta, jag gled omkring och bara ägde allt ;)
 
Det var till och med ett par kunder, som jag inte känner alls men som brukar handla då och då av oss, som tyckte det var roligt att se mig och jag var tillbaka, att hon inte sett mig på länge. Haha var kul att man är uppskattad då :)
 
Ni minns att jag skrev att jag inte hittade min tjocktröja? Den hittade jag inte på jobbet. MEN jag hittade ett förkläde som var mitt samt min väst! Haha vilken konstig lycka. Men det är A och O att inte frysa på jobbet å bli förkyld då vi är i kylan. Men mina fötter som av någon konstig andledning har blivit större sen graviditeten så fick jag inte på mig mina arbetsdojjor så jag fick ta ett par Converse. Det känns ska ni veta, att stå och gå non-stop i 8 timmar. Aj, aj, aj... Får fjäska efter massage av Daniel i morgon.
 
När jag slutade så hämtade Daniel och Molly upp mig, jag skulle hämta ut ett paket som stog i mitt namn, anyway så öppnade jag bildörren där Molly satt och jag fick et sån härligt stort leende! Min lilla bebis! Efter jag hämtat paketet så hoppade Daniel av i stan för då skulle han till ett par arbetskollegor så jag och Molly fick åka hem själva. Men när vi kom hem så var det dags för läggdags för Mollan så fick ta på henne pyjamas och busa medan jag gjorde välling. Och så fort hon fick vällingen så slockade hon. Lilla älskade barn.
 
Nej nu skall jag snart hoppa till kojs, jobb i morgon med, 8-15:30 sen kommer svärföräldrarna på besök!

Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alex

Mmm okej.. Du lunchade ju faktiskt med mig då!!!! :(
;) <3

2012-09-08 @ 02:57:27
Postat av: Alexandra

Måste ha missat det men vad jobbar du med? :-)

Svar: Jag arbetar i en fiskbutik :)
Josefine Eriksen

2012-09-08 @ 14:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0