Svärföräldrar

 
Idag har jag varit ledig, min lediga lördag. Så vi har haft mina svärföräldrar här på besök. Har ätit gott och umgåts tillsammans :) Jag och Lena har spelat lite Wordfeud mot varandra. Slänger ett öga på postkod tillsammans med s.föräldrarna och snart är det dags att nana för Molly. Trött-nosen nr 1.
 
I morgon jobbar Daniel så vi är ensamna i morgon. Skall åka iväg och byta däck till vinterdäck, jag, pappa och Molly skall till Trollhättan till min farmor som vi inte träffat på 6-7år så skall bli intressant.. Just de, det snöade ju i torsdags så snaaart är vinterlandet här ♥

Kommentarer
Postat av: Nyfiken!

Såg jag dig åka förbi kattan igår?

2012-10-27 @ 20:29:17
Postat av: Lis

Gick det bra hos farmor?

Svar: Hos min farmor? Dit ska vi i morgon :)
Josefine Eriksen

2012-10-28 @ 20:59:48
URL: http://lacrimosa.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0