Suck

Fröken mus chockade sin mamma med att ställa sig upp i matstolen i morse när det skulle ätas gröt. Bums ner igen! Blir att spänna fast fröken nu även där. Hon satte sig även på knä i vagnen i morse med när jag inte spänt fast henne!
Jag klädde på Molly jackan förut och ner i vagnen och traskade ut mot lekplatsen för att gunga lite. Men vi hann inte gå långt alls fören det börja regna. Så vi fick gå hem in igen.
 
INGENTING är bra nog för Molly idag. Gråter för ALLT. Hon ska helst sitta uppe i mitt knä eller bäras omkring på. Lille vän. Och idag jobbar Daniel till klockan nio så jag har kvällen för mig själv. Är så skönt! Veta att Molly sover tryggt och lungt inne i rummet och Daniel är väck utan att behöva höra tangenter som knappas på.
 
 
Här har vi en som är sååååå grinig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0