Sovrummet

Tråkigare sovrum får man fan leta efter. Men nu tror jag att vi har kommit på en lösning. Daniel vill absolut ha sängen på golvet så då får vi la hitta en sängram som är låg som ligger på golvet. Sen är det nya sängkläder som gäller, nya gardiner och beställa nya tavlor.
Daniel sa igår att han inte bryr sig om hur det ser ut där inne så då tycker jag att jag får bestämma men när jag kom med idéet vart de: Nää inte så. NÄ FY! Inte så! Men tror detta kommer bli godkänt av Herrn. Vill dock ha något framför fönstret som man kan lägga kläderna på... Något tips?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ajka

En fin gammal kista typ :) eller någon Låg bänk :)

Svar: Jo jag har funderat på en kista med :D
Josefine Eriksen

2012-10-09 @ 11:26:55
Postat av: Lena

Hrm, Daniel som e så renlig av sig vill sova där nere vid dammet;-) Ganska ofräscht kan du säga då:-)
Ang nåt att hänga kläder på kolla ikea klädbetjänt
andra butiker säljer ju oxå o då har jag sett snygga svarta i trä man lutar mot väggen

Svar: Ja vet! Jag sa de till han! Sa även att det kan bli mögel ;) Njäae, jag tänkte mer någon byrå eller något liknande.... Hmm..
Josefine Eriksen

2012-10-09 @ 12:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0