Somna i bärselen

Vi hade tänkt lämna tillbaka bärselen som vi lånade av min kära vän Alexandra men jag glömde den när jag gick iväg i morse, och tur var väl de. Min storasyster ringde vid halv tre och frågade ifall hon fick låna vår vagn upp till Nordby köpcentrum. Minea var hos sin farmor och farfar och hade singelvagnen där och deras syskonvagn är tung och klumpig så dom fick låna vår. Molly skulle lägga sig och sova efter maten men tänkte att de kan inte va så svårt att få henne till att sova i sängen istället. Phff! Yeah right. I EN OCH EN HALV TIMMA försökte jag Fröken jag-tänker-inte-sova-utan-min-vagn tillslut så gav jag bärselen ett försök och vad jag har saknat den. Den är så grym! Lätt att ha och göra med, sitter perfekt och är bekväm, tillslut somnade Molly i den så jag försökte snabbt och smidigt flytta över henne från den till sängen. Hon fick dock bara sova i 45minuter annars blir det knas ikväll.
 
Jag kan lungt säga att det var första och absolut sista gången jag lånar ut vår vagn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0