Sen morgon

Molly vaknade halv sju i morse så gav henne välling sen somna hon om. Och vid halv 10 tror jag då hörde jag hon hotja och prata med sig själv så då gick jag upp. Hade en sån konstig känsla i både huvudet och kroppen. Jag var helt svimfärdig så va tvungen att sätta mig ner, huvudet var alldeles tätt. Tror jag sovit för mycket och att en förkyldning ligger och lurar bakom hörnet. Mollys näsa rinner så det är på god väg hos henne med.
 
Nu har vi precis ätit frukost, jag har disckat undan lite här och nu måste jag hoppa in i duschen. Mitt hår ser ut som jag vet inte vad!  Vad göra idag då tro? Kanske åka till min mormor och om det inte korsar med maten här hemma. Blir kyckling idag tror jag, med currysås eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0