Sen kväll - tidig morgon

Hade en jätte trevlig kväll hemma hos Lis. Det var trerätters-middag som hon stått och lagat. Jösses! Förätten var avokado med egengjord räkröra, huvudrätten var sparrissoppa - Per Mobergs tror jag? Sen efterrätten var varma päron med after eight och vaniljglass. Vi satt och prata, eller dom pratade mest om deras jobb då alla jobba på samma ställe men kul att höra! Daniel hämtade upp mig vid halv tolv så åkte vi och tvättade bilen samtidigt sen när vi var hemma tog jag lite grillat som dom här hemma ätit sen så spelade vi Trivial Pursuit (jag och Sara fick barnfrågorna :D) 
Vad var klockan när vi gick och la oss? Kvart över två kanske? Ja, iallafall då gick vi och la oss och så klart vaknade Molly och ville inte somna om så fick vagga henne i famnen sen ner i vagnen och vagga där, om och om igen. Tror jag kanske sovit totalt 1,5 timmar? Inte mycket att hänga i julgranen där inte. Klockan sju då skulle Molly upp ur vagnen så då fick vi göra morgon.
 
Och som alltid så sover alla här och lär inte vakna förens vid 11-12 någongång så jag får vänta med att lägga mig och sova en stund tills Daniel har traskat upp.

Kommentarer
Postat av: Lis

Tack för att du kom Jovs! Hoppas du får vila ut under dagen <3

2012-10-21 @ 12:53:29
URL: http://lacrimosa.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0