Risgrynsgröt

Idag blev det julmat till frukost. Som jag längtat! Det vra först förra året som jag riktigt gillade att äta risgrynsgröt. Annars om man har ätit det så ha man gjorde bara för att det är jul. Men oj-oj va gott det var. Med kanel och mjölk till!
 
Har storstädat här hemma och Molly lekte i sitt rum nästan hela tiden så jag fick städa ifred, väldigt skönt säger jag då som annars alltid har en svans krypandes efter mig.
När jag tog fram damsugaren var det si så där kul. Men efter ett tag så kröp hon efter damsugare och skrattade. Är kul nu för att hon får riktigt upp farten när hon kryper, är nästan att hon snubblar på sina egna knän så fort hon kryper haha!
 
Idag åker Molly med pappa Daniel till Göteborg för att serva bilen. Dom åker när Daniel slutat och kommer inte hem fören i morgon. Puuuh, så skumt det kommer att vara att sova utan att veta att Molly inte sover i sitt rum? Kommer ju inte koppla av för fem öre :P Men som tur är så kommer lillasyster hit och sover här med mig. Uscha, hatar annars att behöva sova själv. Men hon kommer hit, så vi ska köpa lite tacos och bara mysa vi två utan något barnskrik :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0