Pannkaks-middag

Lagade pannkakor till middag idag!

'Kära, kära nån! Hur skall det här gå mamma?'

Det gick visst bra!
 
 
Lilla systeryster kom hit på midda hos oss idag. Vi mumsade och vräkte i oss pannkakor, och hör här; MOLLY ÅT MINA, EGENEGJORDE FOM SCRATCH PANNKAKOR! Haaaaallelujah! Hon åt lite mer än en halv pannkaka sen var hon mätt och nöjd!
 
Åkte en sväng till Stora systeryster för en play-date med kusinerna. Vart heeelt kaos, skrik, gråt, gap, musik som lät, klossar som for i golvet. Herregud sa vi, vilket liv, tänk då när Bella också får barn, ännu mer av detta :P
 
Har precis nattat Molly som vart en grine-Pelle idag. Har fått gått in tre gånger nu för att antingen vända på henne då hon är i krypläge och gråter, eller lägga henne ner då hon står upp och gråter. Nu tror jag att jag har lycktats, med dörren öppen. Så hon vet att jag är här ute ♥
Nä glöm de, nu när jag kolla in i hennes rum såg jag två stoooora ögon som kollar på mig, satt hon upp :P

Kommentarer
Postat av: Lena

Kära kära nån så söt hon är <3

2012-10-01 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0