Onsdags-fika

Minea ringde görut och frågade ifall jag ville vara med och fika, äta smörgås och köttbullar! Självklart! Så jag och Molly satte oss i bilen och mötte upp dom i stan så bjöd Tessan på fika. Var så trevligt, Melvin dock har fått en jädras fart med att krypa/åla sig fram så med han fick man snabba sig så han inte for ner för trappen!
 
Nu är vi hemma igen och Molly sover lite middag, blev en sen sovtur för henne i och med att hon sov till halv nio idag då, så blir lite knas idag med tiderna. Nu skall jag sätta mig framför TV:n och se om det är något bra där på :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va mysigt det ser ut :-)

2012-10-18 @ 13:09:13
Postat av: Lis

Haha. Sötfisar!

2012-10-19 @ 05:45:53
URL: http://lacrimosa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0