Något som aldrig hänt

Vi var hemma vid kvart över tio igår kväll. Jag bar in Molly till sin säng som somnade om på tvärt medan Daniel bar in vagnen och väskorna. Sen satte jag mig vid datorn och kollade igenom bloggar som jag läser, ritade lite i photoshop sen kollade IKEA.
Daniel hoppade i badet sen när allt var uppackat så då kröp faktiskt jag ner i sängen. Var ju så trött så trött så jag somna med en gång. Och jag måste har sovit väldigt hårt för det var Daniel som väckte mig i morse och sa att Molly har vaknat. Detta har aldrig hänt! Jag vaknar alltid annars så fort Molly gnyr minsta lilla men inte inatt. Daniel skulle ju upp och jobba idag så jag tar veckodagarna. Men hon somnade snällt om när jag väl hittade nappen åt henne. Men jag är då inte utvilad, nej nej så fort Molly tar sin nap så skall jag lägga mig i soffan och ta min. Trött Jovs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0