Något litet är stort - för mig

I bland kan man nästan tro att jag är gravid full med hormoner som vill bryta ut. Tur gör dom inte de men jag kan sitta och kolla i fotoalbumen på resor jag och Daniel har gjort, Grekland, Norgeresorna. Sen kolla jag i albumet som jag fick när Daniels familj höll en babyshower åt mig. Alla bilder och allt alla hade skrivit. Så himlans fint!
 
Sen igår när jag vart uppe i princip hela natten så fick jag tillslut Molly till att somna i vagnen vid tio-elva så då ställde jag vagnen i vardagsrummet och la mig själv på soffan. Hälsade på svärmor som precis gick upp och somnade. Sen vaknade Molly, typiskt, var så jävla trött men så hörde jag svärmor tassa fram till vagnen och körde ut henne i köket och tog hand om henne så jag fick sova. Sånt blir jag så jädrans glad av! Att jag har Daniels familj som alltid ställer upp. Är så glad att jag har dom. TACK
 
Sen vaknade jag upp av att deras ena katt Theo stod på mig mage och stirra på mig O-O med dom ögona typ. Jag som verkligen HATAR katter med. Men jag bara slöt ögonen igen och somna om, sen vaknade jag igen så hade han lagt sig på mig mage och tagit en tupplur han med :D

Kommentarer
Postat av: Lena

<3

2012-10-22 @ 12:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0