Morrn morrn!

Godmorgon mina vänner. Sovit gott? Det har jag gjort iallafall, dock ett litet pass med att få Molly somna om vid 12 sen vid halv sju igen men annars sovit gott! Drömde om att jag och Daniel blev jagad av en varg, se mitt uppe i allt kom en björn! Jag hann klättra upp på ett tak (???) medan Daniel fick ta smällen, dock så fanns det ett gevär (???) på taket så jag sköt björnen och vargen. Sen väckte Daniel mig så fick inte reda på om han klara sig eller inte :P
 
Vädret här hos oss är grått och regnit som vanligt så blir nog en slappe dag här hemma med lilla M. Nej nu skall vi göra oss lite gröt till mamsen och en smörgås med messmör till barnet!

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra o veta att du kan hantera vapen ifall vi skulle stöta på vilda djur då du och jag ses :-D
Känns tryggt

2012-10-18 @ 12:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0