Lördag

Har arbetat och stått i idag. Trött som en gnu är jag också! Gick inte och la mig fören halv ett tror jag klockan var när jag la mig. Skulle egentligen lägga mig vid tio men då fastnade jag för en film på 5:an Gud va bra den var! From Paris with love. Kollade ni på den? Inte? Skaffa den och se den, riktigt bra actionfilm var det!
 
Hade typ städdag idag på jobbet kändes det nästan som. Vi gick in och började lite tidigare och skura och skrubba allt i disken så nu har jag måttligt ont i ryggen för den dåliga arbetsställningen man har då. Men äh! Nu är jag ju ledig fram tills fredag då det är dags igen!
 
När jag gick till jobbet i morse  (eller cyklade, hade lånat Bellas cykel) så var det -0 grader ute! På med mössa, halsduk och vantar och cykla i en väldans fart. Skänt att de går mot kallare tider nu! Och nu är det ju mörkt vi halv åtta, åtta ju. Mysigt!
 
Var en sväng och handlade nyss med Molly, fick bli kött och klyftpotatis ikväll. Enkelt och gott. Nu tänkte jag lägga mig ner i några minuter tills klockan sex då Molly skall ha gröt då det blir full fart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0