Less och tand

Ringde Daniel förut och frågade hur han kommer jobba dom närmaste veckorna. Han berätta att grannarna klagat på oss IGEN. Denna gång var det hans bror som tydligen var jättearg. Alltså... Blir så trött! Dom kommer alltid på morgonen när Daniel skall iväg till jobbet och har bråttom, dom pratar inte med mig. Denna gång hade han sagt att vi ska sluta bråka...? Bråka? Alltså jag och Daniel pratar knapt med varandra. Båda är helt slut efter en dag med Molly eller jobb så vi gör var sitt dvs sitta vid datorn eller TV:n JAG FATTAR INTE VAD DERAS PROBLEM ÄR?! Nu vill man ännu mer flytta härifrån pga av dom, annars är det för att jag tycker det är dyyyyrt att bo här. Men seriöst?! Ser jag dom nästa gång skall jag ta tag i dom och fråga vad deras problem är! Har god lust att gå ner och knacka på men det gör jag inte...
 
Till något annat mer roligare. Molly har en till tand som ploppat upp såg jag förut. Tand nr 8! Fjärde tanden på underkäken. Plockar upp hur mycket som helst ju. Haha Tessan berätta en rolig sak, Minea skulle ge sin lillebror Melvin hennes mat. 'Men Minea, Melvin kan inte äta din mat, han har inga tänder' då svara Minea 'Men Molly-mus har ju de?' Haha så söt!
 
Idag skall vi göra staden med lillasyster. Hon skall till arbetsförmedlingen och jag bara vara med. Blir en sväng in till Konsum för att hälsa på arbetskollegorna samt Alexandra.
 
Tjohejs!
 
Uppdate: Han hade tydligen sagt att vi ska sluta vara så bråkiga. Lika illa de! Sen hade han skrikigt och gapat efter Daniel när han gick.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hade tagit kontakt med föreningen/bolaget och berättat igen hur dom klagar och kanske bett om ett möte där ni alla är med.Dom under bryr sig säkert inte men ni visar för dom andra att ni är oskyldiga och villiga reda ut saker. På s¨sätt ligger ni också ett steg före och visar att ni ej är nöjda med dessa beskyllningar som är osanna

2012-10-02 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0