Hon är hemma!

Daniel också då men han kan man vara utan i någon dag, men inte lilla prinsessan min. Skönt var det att vara ensam och ha lite egentid med min lillasyster. Vi kom på oss själva när vi satt här hemma att vi viskade. Varför behövde vi göra de? Haha!
 
Tror Mollt hade det väldigt bra hos farfar och farmor där borta i Göteborg. Kan tänka mig massa gosande och lekandes på do Från sen kväll till tiiiidig morgon ;)

Daniel och Molly kom runt halv elva igår kväll så jag mötte upp dom nere på parkeringen och bar in Molly till sin säng, hon kramade om mig hårt när jag försökte så försiktigt att inte väcka henne när jag tog ur henne ur barnbilstolen.
 
Sen stack jag till jobbet knappt innan Molly han vakna. Sa hej och så en snabbis innan jag lämnade hemmet. Var så otroligt lite att göra idag så dagen har gått seeeeegt! Sen när jag kom hem så sov såklart Mollan då, så jag vilade mig lite i sängen i några minuter tog en varm dusch sen iväg för att handla lite nödvändigheter så som mjölk och morgondagens frukost; Risgrynsgröt :)
 
Men oj när jag kom in genom dörren hörde Molly att det var någon på G så hon kröp lite försiktigt fram så hon såg vem det var och när hon såg att det var jag blev det fart på henne och kröp i en räserfart fram till mamma
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Saknar henne(er) redan :-)

2012-10-14 @ 02:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0