Grannarna

Haha!
 
Ringde Riksbyggens växel och blev kopplad hit och dit ingen jag kom till skulle jag prata med så jag gick ner till vår anslagstavla och letade upp en gubbe som vi har haft bra kontakt med som även visade sig vara ordförande här i föreningen.
Ringde han och berätta att vi har grannar som klagar på att vi låter mycket, att det låter som vi snickrar och hamrar och är bråkiga, han fråga vilken adress vi bodde på, jag sa adressen så sucka han och fråga om det var bröderna som bodde under oss. JA! svarade jag så.
- Dom har klagat på varenda människa som har bott i er lägenhet, på vart enda litet ljud. Jag har sagt till dom att bor man på undervåning så låter det. Dom får ta och ge sig!
 
Det var så jävla skönt att höra detta. Nu vet vi att dom klagat på allt och alla innan oss. Men ordförandet sa att klagar dom ingen ska vi säga att vi har en dotter som leker på golvet och kastar saker och hamrar det får dom bara ta.
 Så jävla gött!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra gjort Josse!!
Alla vi andra vet ju att ni är skötsamma;-)
men va skönt för er att dom i föreningen vet hur dom bröderna är och att det ej beror på er.

2012-10-08 @ 12:31:54
Postat av: Lis

Sicket fölk. Men nåt måste ju vara fel om man bor tillsammans med sitt syskon i den åldern. Jisses.
Be fom skaffa sig var sitt fruntimmer o ett liv o flytta därifrån!

Svar: Hahhaa :P
Josefine Eriksen

2012-10-08 @ 21:59:35
URL: http://lacrimosa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0