Det är 4 kvar

Oj om jag är trött! Kollade på Greys anatomy, God thats good tv!
Var hemma runt kvart över tio då jag gick och la mig, sen vaknade jag av att Daniel putta på mig, trodde att han mena att Molly hade vaknat som sist, men nä han sa att det fanns fyra stycken kvar, av vadå? HEJ sömnpratare!
 
Nu klockan åtta gjorde jag och Molly morgon,sitter här och knappt kan hålla ögonen öppna, kvart över elva har vi tid hos BVC för att mäta och väga, tycker det är lite kul att se hur stor hon blivit :) Tar följe med Bella då hon skall till A.förmedlingen. Efteråt då? Köpa blöjor är tänkt, samt lite mat tills idag.
Tror även jag skall gå inom en affär för att köpa lite mossa och svampar till adventsljusstaken så den är nästan klar, då fattast det bara fyra stora röda ljus sen är den klar.
 
Har också faktiskt tänkt gå ut i skogen och se om man hittar lite kottar och göra en egen krans man kan hänga på dörren, de kan man ju göra redan nu, den behöver ju inte va så julig. Right? Får se hur vädret blir bara. Nej nu får jag göra mig lite gröt utan mjölk till :( Får gå när man ej har det hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0