Dagens fundering

Jag blir så dålig på bild! Det finns inte bara. När jag ser mig själv i spegel så kan jag ibland tycka 'åh va fin jag är nu, nu måste jag ta ett kort på mig själv' Men på kortet ser det sooo baaad ut! Varför blir det så? Varför ändra blir såå fina på bilder medan andra ser ut som skit? Om man tar på ett ungefär så säg om jag tar 200bilder så KANSKE om jag har tur att 2 av dom kan jag va nöjd med.
Har en kompis som blir så fin på bild, hon byter fina bilder på Facebook ofta på sig själv säg var tredje dag kanske, medan hej här är jag som har tagit en bild som jag är nöjd med och har den i vart fall några månader för att jag inte är bra på några andra. Men, sånt är livet! Man kan inte alltid vara snygg!
 
Därför jag sällan lägger upp bilder på mig själv ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är ju jättefin Josse!!!
Kolla bara fotot här vid sidan:-)
Men jag känner faktiskt igen det du säger och detsamma gäller ljudinspelningar . . .
Hur jävla töntig låter man inte där då?!
Man borde tiga för alltid ;-)

Svar: Hahaha jaaa! Samma sak där :P
Josefine Eriksen

2012-10-14 @ 20:44:50
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

åååh va jag känner igen mig!! precis samma för mig. Man ser ju hyfsad ut i spegeln, men i kameran ser det ut som en heeeelt annan person. Fan va less man blir :P

Svar: Ja men visst blir man? Fy fan... :P
Josefine Eriksen

2012-10-14 @ 22:51:18
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Gudmor Alex

Näruuu Jossä lilla! Du är så fin så fin min kära Josefine! ❤

2012-10-14 @ 23:12:14
Postat av: Lis

Nog för att du alltid är det vackraste som finns,
men hellre att man känner att man ser ok ut i spegeln o skit på bild än tvärtom :D tkr då jag iaf.

Puss o klem

2012-10-16 @ 00:11:18
URL: http://lacrimosa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0