Åter igen

Nu för en gång skull så pratade grannen med mig. Riktig otrevlig typ. "Va är de ni driver med där oppe, bråkar nå jävli, tänk på att de bor folk i förste etage. Nej de är inte nått barn som låter så, va driver ni med" Är måttligt trött på dom! Stängde dörren när jag pratade med han. Ringde ordförande igen och så att vi känner oss trakasserade, han va utanför så gick ut och pratade med han. Han så inte så mycket mer än att vi ska be dom flytta om de inte passar å ge dom fingret. Varje gång dom klagar till oss ska jag ringa ordförande i hopp om att dom får en varning eller nått. Man ska inte ge sig för att dom här inte rätt men jag vill då inte bo här när dom håller på som dom gör!Någon som har tips på vad man kan göra? :/

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch vad trist! Men jag skulle bara säga till dom att jag vet inte vad du prata om och jag har ingen lust att ta denna diskussionen! Sen säga att om det är något problem så får ni kontakta hyresvärden. Sen ignorera dom. Hoppas det blir bättre!

Svar: Aa nu dom två senaste gångerna har jag ringt ordföreande här i området så dom vet vad som pågår, får nog ignoerar dom totalt. Tack för tips!
Josefine Eriksen

2012-10-22 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0