50-års kalas

Sjunga för födelsedagsbarnet

Svärfar var stilig i skjorta

Molly och jag

Den goda maten! Min favorit var såklart den hemmagjorda potatissalladen!

Faster Sara och Molly myser

Daniel hade på sig finskjortan

Paketöppning!

Kentsamlingen

En övernattning på hemlig ort!

Blommor

Käkar lite kex mellan paketen

Molly och gammelfarmor

Molly leker med gammelfarmor

Molly och Daniels kusinbarn (vet ej om jag får visa ansiktet så får bli såhär tillsvidare)
 
 Vilken dag. Fulll rulle hela dagen typ. Vi vaknade, eller jag och Molly vaknade vid sju typ tror jag, och vis åtta vaknade Daniel så då var hela familjen uppe. Åt frukost, duschade, klädde på oss kläder. När klockan var kvart i tio lämnade vi huset. Åkte till Eurocash för att handla mat till Molly samt lite gröt. Sen till Växtriket för att köpa en blomma till födelsedagsbarnet Lena. När klockan vart runt elva så var vi på väg!
 
Molly somna i bilen lite så när vi var framme var hon pigg som en lärka! Hjälpte till med lite smått som med ballonger, göra sallad osv. Daniel gick upp på vinden och hämtade ner ett legobord som Molly lekte med glatt!
Molly stod även själv i mer än 10sek! Tyvärr missade Daniel det men det kommer fler tillfällen. Lilla Mollan så duktig!
 
Sen vid halv fyra tror jag kom dom första gästerna, då blev det att skåla med champange och äta maaat. Jättegod buffé hade dom. Italienska korvar, skinka, potatisallad, grönsallad m.m
Molly hade inte sån bra dag som att vilja sova i 1½ timma som hon oftast gör nu utan sov 30min vilket resulterade i en trööött tjej. Men jag är grymt imponerad av henne. Där vid sex-sju kom resten, och det vart måånga som kom. Molly grät ingenting! Annars har hon ju vart lite blyg av sig men ingenting!  Vad jag hörde eller såg då. Men när det blev lite för mycket så fick Daniel eller jag ta henne. Annars supert!
 
Åh, ja, Molly sa maaamamammaaamamamaa! Men jag tror inte hon mena Mamma riktigt :P Så jag räknar inte det som ett rod riktigt, men snart kommer det!
Faster Sara lärde även Molly klappa med händerna, så nu klappade hon för fullt här hemma när hon sitter nedanför mig :)
 
Utav oss, faster Sara och hennes kille Kenny, farbror Mathias och mormor och farmor fick Lena kentsamligen och en övernattning på en hemlig ort. Kan återkomma med detta senare då jag inte riktigt vet än när jag får berätta. Men dom åkte i morse så får se när dom är framme :)
 
Men när klockan var kvart i nio så starta vi pärlan och färdades hemåt. Molly fick vällingen i bilen och somnade med en gång! Vaknade när vi lyfte över henne till hennes säng igår kväll men somnade som en stock direkt så.
 
Var en trevlig dag med massa god mat och gott folk. Grattis på 50års dagen svärmor!
 

Kommentarer
Postat av: Zarah

Nu får du tala om det:)

Jo klart hon mena mamma:) Stefan vad också med på presenterna:)

Kram kram faster

2012-10-05 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0