2 månader kvar...

Tills jag fyller år! Jippi! Jag är fortfarande lika barnslig och håller räkningen tills den stora dagen. Blir 23 år då, inget speciellt, inget jämt eller så utan bara 2:a och 3:a. Skall inte göra ett skit då, är på en måndag så skall bara mysa med Molly. Sen 10 dagar efter min födelsedag fyller lillasyster år, vi båda hade tänkt någondag emellan våra födelsedagar ta med mamma och storasyster och gå ut och käka gott. Se någon bra bio om det finns någon grym film att se.
 
Förra födelsedagen var jag ju höggravid, har inte för mig vi gjorde någonting, ett svagt minne har jag av att vi var på julliseberg, kan det stämma tro? Eller var det året innan vi var där? Hur som helst så var jag höggravid och väntade spänt på att bebis skulle komma, en del av mig vill att den skulle komma NU NU NU NU! Medan andra delen sa 'nej inte i december, vänta tills januari' Men varför vänta tills januari tyckte Molly då. vi satsar på slutet av december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0