-7 (!!!)

Det var minus sju grader i morse när Daniel gick upp vid 6, när jag kom upp halv sju så hade det gått ner till minus 6. Kaaallt! Myyys! Satte på en kopp thé till mig oh gjorde i orgning välling till Molly.
Hade tänkt åka till Växtriket idag och fyndat lite men tror jag tar det i morgon, Är väl ganska utplockat nu på söndagen eller? 

Daniel jobbar till klockan fyra idag iallafall, tror han sa att han skulle byta däcken så slipper åka iväg och göra de, blir väl en slappedag hemma i myskläderna. Molly har sin onepiece och jag har mjukis brallor :)
 
Herregud vilket temprament Molly har alltså. Får hon inte som hon vill blir hon rosenrasande och skriker, slåss, drar i håret på en. HERREGUD säger jag, henne får vi inte lätt med när hon blir tonåring... Längtar inte dit...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan säga att vi har en likadan tös här hemma! (född 1 dec 2011) Hon blir helt galen när hon inte får som hon vill eller om saker inte går som hon tänkt sig(typ resa sig upp men det går inte just på det stället). japp vi får det nog inte lätt! ;)

2012-10-28 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0