-2 grader

I morse var det två minus ute och sexton grader inne hos oss. Ooopsi! Blev att ta på sig tjocktröja och tända lite värmeljus här hemma då.
Har packat lite grejer för Molly när dom åker senare idag, så snart är det klart. Tänkte gå upp på vinden och slänga upp all skit som skall dit sen när dom åkt. Även sätta mig ner och RENSA datorn. Jag fattar inte hur jag lyckats få den så otroligt stökig? Jag lär mig aldrig att foton skall in i en mapp med fotodatumet på. Är flera hundra foton som inte är kategorierade. Suck.
 
Måste leta efter min cam-skiva för att installera den för de går inte utan den tydligen. Sen finns alla cam-versioner UTAN min på internet som man kan ladda ner. Är väl så jävla typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0