Vill lägga mig ner

Och grina som en stor bäbis! Hela kvällen (det har inte vart en hel kväll än men hittils iallfall) så har jag var depp. Det hela gjorde det inte bättre när Molly SLÄNGDE sig på mig med sitt huvud så jag fick de rätt på näsan. Fy fan i helvete! Kändes som jag brutit näsan eller något! Den är fortfarande öm. AJ! Sen så kommer Daniel hem tjugo i sju och säger att han skall iväg till en kollega. På en onsdag när han VET att då är det Greys Anatomy och då är jag hemma hos Bella och kollar på det. Vi pratade senast igår om de. Nä då ska han iväg iggen vid sju. Han säger typ hej och hejdå till Molly sen sticker han.
Jag som sett fram emot detta, kunna sitta i lugn och ro och kolla på detta, slippa nattningen av Molly slippa skriket. Köpa med mig lite godis Men neeeej.
 
Sen... Så chattar jag med Telenor för att det är något strul med min mobil som är på lagning, dom säger att jag ej har försäkring när jag vet till 100% både jag och Daniel att jag tecknade en försäkring. Skall kolla chatt-mailet på Daniels mail för jag hade det inte, hoppas att han har det. Kommer så väl ihåg att jag först inte vill ha nån men Daniel sa: Jo men kom igen det är lika bra ifall att det händer något. OKEJ då sa jag. Men helvete! Är så förbannad, 2 600:- kommer det att kosta för att laga den jävla äckliga skärmen. I helvete heller, låter den vara så, får köpa ett bra skal till den så den inte går sönder mer.
 
Ber till alla gudar att vi hittar mailet på chatten och att dom anser det som ett bevis på att jag verkligen har en försäkring. Vi bad om en! Fan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så tråkigt när det alltid ska vara problem med telefonförsäljare! Man betalar massor varje månad men överlag tycker jag att servicen är usel!:-( jag har tele2 och kommer aldrig fram till deras kundservice, slutar alltid med att jag får gå ner till butiken! Hoppas att det löser sig för dig!:-)

Svar: Va tråkigt att det alltid blir så. Hoppas också att det löser sig!
Josefine Eriksen

2012-11-15 @ 10:31:56
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0