Tidigt besök

Ger mig själv en klapp på axeln och tackar mig själv för att jag gick upp redan klockan sju idag. Mellan åtta och fyra skulle vi få besök av nån som skulle rensa våra ventlier eller nått. Redan halv åtta var ett gäng gubbar hemma hos oss! Tur jag hunnit diska och tagit på mig kläder iallafall! Molly satt i vagnen och kollade på barnprogram så hon märkte nog inte ens av dom. Men nu har dom begett sig iväg till dom andra här i boendet.
 
Skall träffa Bella vid elva efter hon har haft sin körlektion, gå på stan lite med henne. Kika runt i butiker sen skall hon köra igen vid halv ett så då traskar jag nog hemåt. Trött som bara den idag, la mig inte föres vid tolv igår kväll! Men det var det allt värt, kollade ju på 2fast 2furious och Fast and Furious :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0