Tekniker

Molly vakna vid fyra i morse. Inte nuuuu tänkte jag. Gjorde i ordning snabbt en flaska välling och hon somnade om efter den tack och lov men sen vid sju gjorde hon morgon. Nu har vi ätit frukost och inväntar tekniker som skall komma och installera nån boxer som dom uppgraderat sig med här i föreningen. Någongång mellan 8-17. Hatar när dom skriver så, men dom kanske går efter nummrering så då är vi andra på tur. Hoppas så jag slipper gå här och vara nervös allt för länge :D
 
Idag kommer svärmor och svägerska då. Skojsigt! Skall strax ringa och beställa revben för det ville dom ha när dom kommer så bäst att göra de. Skall även lägga min beställning på dom leggingsarna jag visade igår från Bubbleroom. 179:- + frakt då, ett bra pris tycker jag. Dock skulle jag behöva ha en fin topp... Absolut inte tajt utan får vara svängrum i den :P
 
Ljuva morgon

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

härlig bild! ibland är morgnarna helt magiska :)

sv ja du. det finns folk till allt :P. om den har en sådan syn på ett barn, så kan den verkligen inte ha höga tankar om sig själv :).

2012-11-08 @ 08:45:02
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0